#1
|
||||
|
||||
koppeling golf 2 vr6
Hallo allemaal. Zijn er mensen die ook met een mechanische koppeling en een zelf stellende kabel rijden? Mijn kabel zit tegen de start motor aan. Ik gebruik de originele vw baksteen met beugel voor de kabel. Komt van een ibiza cupra af. De kabel gaat wat zwaar omdat er een knikje in zit zegmaar.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#2
|
|||
|
|||
Ik rijd met een 02A ASD met een zelfstellende koppelingskabel. Geen problemen verder eigenlijk? Ik heb eerder last van de plaats boven, daar zit de rembekrachtiger een beetje in de weg..
|
#3
|
||||
|
||||
Het is eigenlijk niet de start motor zelf maar dat kleine ronde ding er boven op waar een stekker op zit. Nou lijkt het als of die bij een vr6 meer naar achter staat tov een 4 cilinder start motor.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#4
|
||||
|
||||
mischien is de kabel net even te kort als ik het me zo voorstel.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
||||
|
||||
Nee hij is lang zat. Het is een kabel die er bij hoort. Ik zal morgen een foto maken dan is het wat duidelijker.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#6
|
||||
|
||||
We w8ten af
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#7
|
||||
|
||||
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#8
|
||||
|
||||
hm. is die verdikking gedeeltelijk weg slijpen een optie? en een beetje vet in de kabel laten lopen. (kroon kettingsmeer )
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#9
|
||||
|
||||
steuntje even aanpassen
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
|||
|
|||
Bij mij heb ik de bouten zo ingekort, dat ze niet uit de moeren steken.. ik vond het maar eng daar
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ook wel dat dit de oplossing moet worden......
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#12
|
||||
|
||||
Die bouten zijn het probleem niet,daar ligt hij vrij van. Het zit hem echt in de stekker en verdikking van de kabel. Ik ga een stukje van de verdikking af halen. Maar ik vind het gewoon vreemd dat het zo zit. Heb het niet eerder gezien.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#13
|
||||
|
||||
Is dit nog gelukt ron ?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#14
|
||||
|
||||
Nee wegens drukte nog niet gedaan.
Wat ik ook merk is dat als ik mijn koppeling helemaal intrap dat hij hem maar net aan ontkoppelt. Koppeling is nagenoeg nieuw en er zit een zelf stelende kabel op. Net of hij hem net niet zelf steld
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |