koppeling golf 2 vr6
Hallo allemaal. Zijn er mensen die ook met een mechanische koppeling en een zelf stellende kabel rijden? Mijn kabel zit tegen de start motor aan. Ik gebruik de originele vw baksteen met beugel voor de kabel. Komt van een ibiza cupra af. De kabel gaat wat zwaar omdat er een knikje in zit zegmaar.
|
Ik rijd met een 02A ASD met een zelfstellende koppelingskabel. Geen problemen verder eigenlijk? Ik heb eerder last van de plaats boven, daar zit de rembekrachtiger een beetje in de weg..
|
Het is eigenlijk niet de start motor zelf maar dat kleine ronde ding er boven op waar een stekker op zit. Nou lijkt het als of die bij een vr6 meer naar achter staat tov een 4 cilinder start motor.
|
mischien is de kabel net even te kort als ik het me zo voorstel.
|
Nee hij is lang zat. Het is een kabel die er bij hoort. Ik zal morgen een foto maken dan is het wat duidelijker.
|
We w8ten af ;)
|
|
hm. is die verdikking gedeeltelijk weg slijpen een optie? en een beetje vet in de kabel laten lopen. (kroon kettingsmeer:D )
|
steuntje even aanpassen
|
Bij mij heb ik de bouten zo ingekort, dat ze niet uit de moeren steken.. ik vond het maar eng daar :)
|
Quote:
Denk ook wel dat dit de oplossing moet worden...... |
Die bouten zijn het probleem niet,daar ligt hij vrij van. Het zit hem echt in de stekker en verdikking van de kabel. Ik ga een stukje van de verdikking af halen. Maar ik vind het gewoon vreemd dat het zo zit. Heb het niet eerder gezien.
|
Is dit nog gelukt ron ?
|
Nee wegens drukte nog niet gedaan.
Wat ik ook merk is dat als ik mijn koppeling helemaal intrap dat hij hem maar net aan ontkoppelt. Koppeling is nagenoeg nieuw en er zit een zelf stelende kabel op. Net of hij hem net niet zelf steld :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 18:15. |