#1
|
|||
|
|||
golf 1.3 mh hapert bij hoge toeren.
Vandaag de afstelling van de golf even onder de loep genomen, co bijgesteld van 7 naar 1.5 (stationair) en de ontsteking op 10 graden voorontsteking gezet bij stationair. ( geen vacuumvervroeging erop zitten) hij loopt nu al stukken beter. Alleen bij hoge toeren hapert hij als het ware , hij wil wel en gaat wel, maar je voelt geregeld een dip. Het is vanaf dat de 2e trap open gaat , en dit was VOOR het afstellen ook al.Iemand een idee wat dit nog kan zijn?
De carburateur is een pierburg 2e.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel Last edited by jorg-maashees : 04-12-2012 at 22:34. |
#2
|
||||
|
||||
pomp te weinig opbrengst?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
|||
|
|||
Zou kunnen. Doel je dan op de pierburg pomp, of die onder de auto. Gaan deze vaker kapot?
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#4
|
||||
|
||||
Die op de kop willen wel slijten ja, had zelf ooit een zwetende pomp. die vervangen voor een nieuwe imitatatie toen liep het blokje tegelijk mooier(rijker)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Bij een mh zit geen pomp onder de wagen
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif |
#6
|
|||
|
|||
Of ermee leren leven. Ik kan bij bij carburatie motoren niet anders herinneren. Bij vol gas even het gas een beetje liften en dan trekt ie wel lekker door.
|
#7
|
|||
|
|||
Ik ben wel carburatie motoren gewend, maar dit is erger. Dit hoort niet. Heeft de 3e trap een apparte sproeier?
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |