Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-12-2012, 22:19
jorg-maashees jorg-maashees is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,234
Default golf 1.3 mh hapert bij hoge toeren.

Vandaag de afstelling van de golf even onder de loep genomen, co bijgesteld van 7 naar 1.5 (stationair) en de ontsteking op 10 graden voorontsteking gezet bij stationair. ( geen vacuumvervroeging erop zitten) hij loopt nu al stukken beter. Alleen bij hoge toeren hapert hij als het ware , hij wil wel en gaat wel, maar je voelt geregeld een dip. Het is vanaf dat de 2e trap open gaat , en dit was VOOR het afstellen ook al.Iemand een idee wat dit nog kan zijn?

De carburateur is een pierburg 2e.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar
Golf 3 1.6 1997 beunmobiel

Last edited by jorg-maashees : 04-12-2012 at 22:34.
Reply With Quote
  #2  
Old 04-12-2012, 23:42
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

pomp te weinig opbrengst?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #3  
Old 05-12-2012, 07:34
jorg-maashees jorg-maashees is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,234
Default

Zou kunnen. Doel je dan op de pierburg pomp, of die onder de auto. Gaan deze vaker kapot?
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar
Golf 3 1.6 1997 beunmobiel
Reply With Quote
  #4  
Old 05-12-2012, 11:48
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

Die op de kop willen wel slijten ja, had zelf ooit een zwetende pomp. die vervangen voor een nieuwe imitatatie toen liep het blokje tegelijk mooier(rijker)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #5  
Old 05-12-2012, 14:18
HB24 HB24 is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2008
Posts: 770
Send a message via MSN to HB24
Default

Quote:
Originally Posted by jorg-maashees
Zou kunnen. Doel je dan op de pierburg pomp, of die onder de auto. Gaan deze vaker kapot?

Bij een mh zit geen pomp onder de wagen
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!!
Scratch the surface
http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif
Reply With Quote
  #6  
Old 05-12-2012, 15:12
Berrychello Berrychello is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,137
Default

Of ermee leren leven. Ik kan bij bij carburatie motoren niet anders herinneren. Bij vol gas even het gas een beetje liften en dan trekt ie wel lekker door.
Reply With Quote
  #7  
Old 05-12-2012, 17:58
jorg-maashees jorg-maashees is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,234
Default

Ik ben wel carburatie motoren gewend, maar dit is erger. Dit hoort niet. Heeft de 3e trap een apparte sproeier?
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar
Golf 3 1.6 1997 beunmobiel
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum