golf 1.3 mh hapert bij hoge toeren.
Vandaag de afstelling van de golf even onder de loep genomen, co bijgesteld van 7 naar 1.5 (stationair) en de ontsteking op 10 graden voorontsteking gezet bij stationair. ( geen vacuumvervroeging erop zitten) hij loopt nu al stukken beter. Alleen bij hoge toeren hapert hij als het ware , hij wil wel en gaat wel, maar je voelt geregeld een dip. Het is vanaf dat de 2e trap open gaat , en dit was VOOR het afstellen ook al.Iemand een idee wat dit nog kan zijn?
De carburateur is een pierburg 2e. |
pomp te weinig opbrengst?
|
Zou kunnen. Doel je dan op de pierburg pomp, of die onder de auto. Gaan deze vaker kapot?
|
Die op de kop willen wel slijten ja, had zelf ooit een zwetende pomp. die vervangen voor een nieuwe imitatatie toen liep het blokje tegelijk mooier(rijker)
|
Quote:
Bij een mh zit geen pomp onder de wagen ;) |
Of ermee leren leven. Ik kan bij bij carburatie motoren niet anders herinneren. Bij vol gas even het gas een beetje liften en dan trekt ie wel lekker door.
|
Ik ben wel carburatie motoren gewend, maar dit is erger. Dit hoort niet. Heeft de 3e trap een apparte sproeier?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:02. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.