|
||||
|
||||
Beter dan het origineel
|
||||
|
||||
Haha paint en de wonderstaf, magisch.
|
|
||||
|
||||
T idee is er igg, thanks tom. Doet m zeker goed
|
||||
|
||||
Iemand die voor mij een shopje wil doen?
Mijn winterwielen (A3 pepperpots) wil ik van het zomer opnieuw (laten) spuiten. eventueel een beter zijaanzicht met mijn zomerwielen En dit zou het moeten worden Velgen in het zwart met chromen logo en buitenring of.. Velgen in het wit met zwart logo en buitenring, voorkeur gaat denk ik naar wit. |
|
||||
|
||||
hallo .
zijn er mensen die eventueel eens een Bergcupkitje op mijn scirocco 2 kunnen shoppen ? :p
|
||||
|
||||
Er zijn de nodige verzoeken om photoshopjes gedaan, iemand die tijd en zin heeft om dit te fixen?
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet zo heel erg goed met paint daarom wou ik vragen zou iemand mijn dak matt zwart willen maken net als de velgen???
Ik heb zo mijn twijfels of het er wel uit gaat zien Alvast bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
Wie kan/wil voor mij een shopje doen met een Mitsubishi Outlander PHEV op 20" 3SDM 0.01 of BBS Speedline?
* Auto * 3SDM 0.01 * BBS Speedline |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, dan mag het aangeleverde materiaal wel van een iets hogere kwaliteit zijn. Want met deze velgen: Onder deze auto: Kunnen de photoshoppers niks...
|
|||
|
|||
Quote:
Is het materiaal / linkjes van mij voldoende van kwaliteit? Zo niet, dan hoor ik t graag zodat ik wat beters kan proberen te vinden. |