photoshop klusje
Wie o wie kan mij helpen met een photoshopje?
Ik heb een foto bewerkt van mijn scirocco maar er staat een logo op wat ik weg wil hebben. Alvast bedankt. |
En waar is deze foto?? :D :D
|
Hier is ie Rene!
|
photo shop vraagje
deze:
in dezelfde stijl als deze: verlaagd (schroefset) BBS in het zwart en grove vlakken urban camouflage.. alvast bedankt! :thumbup: |
#onderhetmottovangeennieuwprojectaanschaffenmaarde dailytepimpen.
|
niemand?
|
Heb je via facebook een berichtje gestuurd met een photoshop. Niet een hele goeie, maar in elk geval iets ;)
|
wie fixed hier de achtergrond van?
|
iemand die outside the box wil shoppen(lees ander merk)
willen binnen ons bedrijf Kia's aanpassen onder de noemer Editions, wil er iemand voor mij een photoshop maken van de volgende foto. en dan de b-stijl zwart, dak zwart, spiegels zwart en velgen zwart en een maatje groter. |
Quote:
ff snel gedaan ;) let maar niet op de achter grond, en die blokkerige camo is niet te vinden joh! |
Quote:
hey ik had een betere foto gevonden, zelfde auto maar was beter te bewerken, hier je voorbeeld van standaard naar hoe je hem wou hebben. |
helemaal top!! :thumbup:
|
Photoshop 1303
Dag Allen,
Is er iemand handig met een shop programma om op onderstaande foto's de motorklep, kofferdeksel, bumpers en sierstrips matzwart te maken? Het gaat om dit idee: http://www.ultravw.com/page.aspx?gu...ba683b43&id=348 |
Kwam dit topic toevallig tegen en heb een kleine shop voor je gemaakt:
|
Beetje overkill op de motorkap, splits em dan op in 2 kleuren. Vlakken/lijnen zijn daar precies voor gemaakt:)
|
|
Een paar? een cm of 15 :D
|
Hahahaha, dat is nou net niet de bedoeling. Dan kom ik mn oprit niet meer op
|
|
Ik heb mijn best gedaan. Het is niet van echt te onderscheiden
|
All times are GMT +1. The time now is 06:27. |