View Single Post
Old 17-09-2010, 20:44
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
-rood/zwarte draad met amp klem en witte huls erom heen. = toerentalsignaal, deze gaat ook naar je relais 244 (er zit een extra 1 polige stekker bij je bobine en deze hangt dus ook aan je bobine op klem 15+)

Toerenteller werkt wel gewoon. Zou kunnen omdat ik de originele toerenteller van de golf 1 heb gebruikt. (wat bedoel je met klem 15+?)

Quote:
-gele draad met amp klem en witte huls erom heen. = olie druk 1,8 bar

Ik heb een aparte vdo oliedrukmeter met aparte sensor. Dus die draad zou ik los kunnen laten liggen.

Quote:
-wit/rode draad en groen/zwarte draad aan 2 amp klemmen gezamelijk met 1 zwarte huls = wit/rode ging bij mij naar een loze stekker bij de linker koplamp (zou ook een buitentempsensor moeten zijn net als de buitentemp bij de rechterkoplamp voor de mfa en de groen/zwarte naar een kleine tempsensor achter op de kop boven het uitlaatspruitstuk.

Zou inderdaad van de buitentemperatuursensor voor de mfa kunnen zijn. Die ligt inderaad nog los in de motorruimte

De temperatuursensor op de kop heb ik wel aangesloten. Maar waar moet die groen/zwarte draad op bij de zekeringkast?

Quote:
Heb je wel een goede massa aan het blok???

Ja heb zeker een goede massa. Al meerdere malen gecontroleerd.

Quote:
De computer moet minimaal 1 tempsensor aangesloten hebben om goed te kunnen werken

Heb de temperatuursensor aangesloten wat origineel in de tellerunit zit. Die tempsensor zit aan de zijkant van de kop.

Vind het nog steeds raar dat de stk niet gewoon werkt. Zit bijna zondere ideeen van wat het nog meer kan zijn?

Somebody?
Reply With Quote