Thread: dowson
View Single Post
Old 14-05-2010, 19:02
dowson dowson is offline
Forum Newbee

Default dowson

hallo allemaal!

bij deze wil ik mij even voorstellen, ik ben Caspar, 24 jaar en woon te Haarlem...
EN sinds vandaag in het bezit van een '83 Golf LX

Na 3 BMW´s, twee E21's (1980 en 1983) en een 1802 (1974) was het tijd voor iets anders, iets wat ik al jaren wilde hebben.
Jullie kennen de wagen waarschijnlijk ook wel, het is namelijk de witte LX van David, je weet wel, van die fantastische foto's

Alle drie de BMW's die ik gehad heb gaven mij op weg naar huis problemen...
Van de 1802 schoot een leiding los, dus niets ernstigs.
de 318 e21 had last van oververhitting, de vorige eigenaar was meer fan van water dan koelvloeistof...ik niet meer nadat ik met een kokende en rokende motor langs de a2 stond
de 315 e21 was het mooist. die deed op een gegeven moment helemaal niets meer. de ANWB, een lokale garage en ik hadden geen idee hoe dat kwam, na een week bleek het de benzinepomp te zijn

Back to the golf

Naar huis gereden vanmiddag, heerlijk relax gereden..en eindelijk een auto die mij niet op de eerste dag in de steek laat

Zal binnenkort zelf wat fotootjes maken en op het forum zetten, hij zal jullie bekent voorkomen want ik ga er niets aan veranderen. hooguit iets hoger zetten omdat Haarlem stikt van de drempels en kuilen...vinden de wishbones anders niet leuk

Tot snel op een meeting..

groeten
Reply With Quote