09-05-2010, 17:29
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Dec 2007
Posts: 408
|
|
Quote:
Originally Posted by jettaracing
Idd ,maar ook dat er meer lucht (en dus ook zuurstof) in je motor komt omdat koude lucht beter comprimeerbaar is dan warme en er dus meer van in de motor wil
En dan krijg je dus vermogenswinst , hetgene waar de intercooler uiteindelijk voor bedoeld is
|
Heb er gisteren ook nog even een voorpijp zonder kat onder gezet, daarna de pomp nog iets rijker gezet en de imbusbout op de turbo 3kwart slag ingedraaid. nu is ie weer een stuk sneller geworden, Ik merk met name dat de turbo een stuk sneller opspoeld.
maar ik krijg de turbodruk niet hoger dan een dikke 0,7 bar.... weet niet of ik iets verkeerd doe, of dat ik misschien de imbusbout achter de turbo nog wat verder in moet draaien?
en @ jettaracing, heb jij die intercoolerbuizen ergens kant en klaar gekocht?
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current)
golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current)
golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex)
|