Zo t is alweer een tijdje geleden dat ik postte, dus weer de hoogste tijd voor een update! afgelopen tijd vooral druk met studie enz. maar gelukkig toch enkele veranderingen. Onderandere een mooie embleemloze grill gemonteerd (het opvulstukje voor in de motorkap moet ik nog doen..
) en een compo-setje ingebouwd in mn achterportieren. Deze aangesloten op een 260w versterkertje wat ik nog had liggen, heb t nét kunnen redden met de kabels die ik uit de polo gehaald had
Verder nog een setje gekocht voor afstandsbediening op mn cv, maar die nog niet aangesloten, daar wil ik in de kerstvakantie mee aan de gang gaan
Oja en niet te vergeten: mn velgen worden volgende week opgehaald, heb ze voor een goed prijsje kunnen verkopen, dus wordt het tijd om nieuwe aan te schaffen! Anders moettie volgende week op kratjes en dat zou zonde zijn
(en vrij lastig natuurlijk..
)
Qua nieuwe velgen ben ik er nog niet helemaal uit, heb er meerdere op het oog. Het wordt iig een maatje groter als nu; 18" dus. Iemand nog goede (betaalbare) ideeën? Zelf had ik oa de volgende gevonden:
de laatste vind ik het mooist, alhoewel de 2e ook erg mooi is en niet zo duur. mocht iemand ideeën hebben dan hoor ik het graag
Foto's van alle updates zal ik binnenkort ook ff uploaden.