[QUOTE=KustomCharged]Die stabilisator stang zou ik er eerst onder vandaan trekken.
Als je met airshocks gaat rijden hoef je je hier helemaal niet druk om te maken om hoe de adjusters erin gelast zijn. aangezien deze er of helemaal uit gaan (dus een rechte asbuis) of gewoon los zonder bout (zodat de adjuster vrij kan draaien) het hangt er een beetje van af hoeveel je gaat versmallen of je kiest om je torsiepakket te gebruiken of dat je een starre staaf neemt.
bij een oud type as kan je de starre staaf bij airkewld bestellen, of de betere staaboer (weet wat je nodig hebt) bij een jong type as word het wat lastiger, naar mijn weten zijn deze niet zo te koop.
maar uiteraard alles kan gemaakt worden.
deze chromolybdeen assen zitten in deze 181 en werkt uitstekend. jong type as dus
knip
aangezien ik een luchtgekoelde leek ben ,, ga ik nog eens moeilijk doen
dus dat torsiepakket kan ik vervangen door een vaste buis ?
dan heb ik geen vering meer neem ik aan ( ook ni nodig maar handig om te weten )
die bout die jij bedoeld is dat die voor het verstellen van de hoogte van de as , die is er namenlijk al uit..
en wat zijn adjusters
,, > dit zit in de as neem ik aan en heeft iets te maken met je torsiepakket
en ook nog heb ik een jonge vooras neem ik aan ( 1972 )
wat is hier anders aan , kank ik deze ook gewoon vervangen door een stalen buis als ik de maat weet ?
alvast enorm bedankt
grtz