Beste mensen,
Hier is ie dan, mijn golfje die ik een paar weken geleden gekocht heb:
Een zwarte Golf GTI G60 1991. Origineel NL :P
Een aantal jaar geleden had ik nog een zarte golf uit '89 1.3 maar die leeft niet meer maar met deze auto herleven die tijden weer
Hier wat foto's:
Hier zonder grill want die heb ik er al uit gehaald (zat een carbon look grill in + Angel eye's, intresse??):
Hier de zijkant:
Hier de achterkant:
Hier foto's dat ik aan het klussen ben. Ik ben alles eruit aan het halen omdat de kachelradiateur lek was. Alles was nat. Waarschijnlijk is ie lek gegaan omdat hij zo lang stil heeft gestaan:
De Luchtverdeler helemaal uit elkaar gehaald en de kachelradiateur vervangen door een nieuwe (25 euri). De kleppen waren bekleed met een soort schuim. Die waren helemaal doorweekt en viel eraf. Ik heb er dus een ander soort schuim opgeplakt die niet zo vocht gevoelig is, zie hier het resultaat:
Verder heb ik, om alles te laten drogen, de hele bekleding eruit gehaald. Alles moet gedroogd worden. De korrels op de bodem zijn vocht absorberende korrels:
Nou, binnenkort meer foto's van mijn projectje......die vloerrubbers met schuim drogen niet zo heel snel. Het is allemaal vettig van die koelvloeistof. Iemand anders een idee? Zijn er nieuwe vloer rubber matten te bestellen?