Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Mooi project, wat ik alleen niet snap is dat je telkens delen laat spuiten....... waarom niet als je alles klaar heb de gehele wagen laten spuiten? .... Je kent je wagen nu van binnen en buiten dus zelf af en opbouwen kun je wel en kan je besparen op je spuitklus.
Suc6 met de vorderingen !!
|
heb je idd gelijk in maar dat komt eigenlijk omdat de prioriteiten steeds bijgesteld worden
en dat besparen zal wel meevallen want een maat van me doet het voor een schijntje,dus als de andere kant nou ook gedaan word is de hele onderkant gespoten.......
Quote:
Originally Posted by Bluepower
Ben je nu al eens met de motor op de bank geweest voor wat fine-tuning en een vermogensrol?? Ik lees door de hele topic allerlei optische zaken(waar ongetwijfeld redelijk wat geld in gaat zitten), maar je weet nog steeds niet of je brandstof mengsel over het gehele toerental goed is, en welk vermogen ie levert...
Misschien zou dit 1 van de eerste punten op je agenda moeten zijn, motorisch 100%??
|
ik ben er zeker mee bezig,de optische zaken doe ik eigenlijk alleen als ik er weer even doorheen ben
het is namelijk zo'n gekloot om de laaddruk goed te krijgen d.m.v. het wisselen van poelies,zit nou redelijk in de buurt maar perfect is het nog niet......en als ik daarmee bezig geweest ben wil ik het liefst even aan wat anders denken
begrijp je waarschijnlijk wel,het ritme is ongeveer;
a)naar de sloop een multiriempoelie zoeken,
b)d.m.v draaibank en lasapparaat pasmaken op een krukaspoelie,
c)auto op de brug,alles eraf,
d)alles er weer op,passende riem zoeken/bestellen,
e)volgas met duct-tape op de kentekenplaten achter de dijk langs,
f)om tot de conclusie te komen dat de ideale druk bij een te hoog(of te laag) toerental komt.....