04-07-2008, 10:42
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 181
|
|
Hoi Bert,
Klinkt niet verkeerd! Versturen kan, maar aangezien ik toch zeker eens per maand langs Beuningen kom kan ik het dan net zo goed ophalen.. Stuur je tegen het einde van de maand wel een pb-tje.
Begrijp dat er inderdaad meer brandstof bij kan als inlaattemp lager is en dichtheid dus groter, maar kan een Eco brandstofpomp ook meer brandstof leveren? Of zou je er dan een "echte" TD pomp op moeten zetten? (Met LDA)
Zitten er blok/kop-technisch gezien verschillen tussen de RA, SB en de 1V TD's? Ik weet dat de turbo op een 1V "kleiner" is en niet watergekoeld. De oliesproeiers onder de zuigers zouden er volgens ETKA bij alle 1V's weer wel moeten zitten. (Op de verschillende fora zie/lees ik hierover ook tegenstrijdigheden.)
Groet,
Koen
__________________
Current:
Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km
Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
|