View Single Post
Old 24-05-2008, 14:36
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Default Marcski's Passat Variant VR6

ik was niet echt op zoek naar een andere daily aangezien ik een paar maanden geleden net een Jeep Cherokee had gekocht en deze een beetje netjes aan het maken was, maar toen kwam ik op internet deze Passat VR6 tegen;

Aangezien de prijs er goed was, was de keuze snel gemaakt en kon de Jeep weer weg

Plannen, gewoon netjes maken, schroefsetje, dikke wielen, lekkere audio en gewoon rijden..
Gelijk schroefset en embleemloos grilletje besteld, nieuwe draagarmpjes en veerpootlagers..

Folie van de ramen getrokken en striping eraf gehaald, maar aangezien ik na 3 dagen al een lekke band kreeg moest ik snel op zoek naar andere wielen. Kon wel een paar honderd euro aan nieuwe banden uitgeven, maar dan zat ik nog steeds met die verschikkelijke velgen
Dus een beetje zoeken leverde dit op:

wel flink geoxideerd, maar zo goed als nieuwe 195/40/17 bandjes..

Dus maar snel matzwart gespoten, en dan bedenk ik me van de winter nog wel of ik ze laat polijsten of verdichten..

Aangezien de schroefset nog niet binnen is, staat hij er nu dus ff zo bij:

Hij heeft denk ik nog wel een spoorverbredertje nodig achter, maar dat komt wel als de schroefset gemonteerd is.

Verder nog een paar plekjes bijwerken en een goede poetsbeurt krijgen, maar ik zit te wachten op de spullen van een van onze sponsoren
Reply With Quote