View Single Post
Old 18-05-2008, 20:48
Ritske's Avatar
Ritske Ritske is offline
Volksforum Aandeelhouder <- bytsje mar :p

Send a message via MSN to Ritske

Quote:
Originally Posted by Benji
Rocco project is wel interessant! Motor van Marten overgenomen?
Succes daar in het noarden fan Burgum!

Nop motor is uit Duiven gekomen.

Gisteren een mooie slag gedaan aan beide corrado's, de motor hangt er weer in maar moet nog aangesloten worden, met het ombouwen nog wel een paar tegenvallers gehad. Bij de "nieuwe" motor waren alle imbus boutjes van de krukaspoulie alleens rondgedraait en er vervolgens weer met een torx ingedraait: resultaat niet meer los te krijgen, uiteindelijk de distributie maar op tijd gezet en de centrale bout van de krukas poulie eruit gehaald(paar uurtjes aan verputst voordat ik dit heb gedaan, die imbusboutjes moesten en zouden eruit gaan). Gelukkig was het met de poulies bij mijn gare motor beter gestelt en deze heb ik dan ook gebruikt bij de nieuwe distributie vervolgens de steunen en pompen overgebouwt naar de nieuwe motor ivm met de airco en de wederom rondgedraaide imbus boutjes in de waterpomp . Al met al hing vanacht om 01:42 de motor weer in zijn steunen(met nieuwe distributie,multieriem met beide rollen en snaar)
Maandag en Dinsdagavond afbouwen, en dan hopenlijk weer rijden

FOTO'S::::

Op de kar maar Garijp

Gelijk een leuke ontdekking gedaan, nieuwe rvs vanaf de kat

De mijne en de sloper naast elkaar

Motor van de eerste kan eruit

en voila

Mijn nieuwe motor(op het moment dat we dachten snel ff een nieuwe distributie en alles overbouwen)

Mijn eigen is erook uit

Mijne ouwe motort aan het slopen(Net op myn dikke bulg lette )

En hij hangt weer @ 01:42 am

Toen ik om half 3 thuiskwam, liep hier net de feesttent(hollandse avond, Noordbergum) leeg bij ons voorhuis langs, kon ik mooi zien hoe ik er normaal @ zaterdagnacht bij loop :lol:
Reply With Quote