Erg lang geleden sinds de laatste update (vooral druk met studie, alweer 6maanden een nieuwe baan, etc), maar ik heb dan ook al flink wat spul ingeslagen...
- strakke zwarte stalen bumpers met opleg;
- braziliaanse mk1 koplampen;
- tittentachodash;
- incompleet setje klapramen;
- 1.9td (AAZ) motorblok van Raf;
dus ik heb komende maanden weer wat te doen
Maar ook nog een tegenslag... de apk (uiteraard)..
Quote:
- 1 kleine opmerking op wat roest RA, maar is geen afkeur.
|
Nou het is dus weer mooi ruk he... Kleine stukje roest RA blijkt een mooie dikke plak plamuur te zijn van de vorige eigenaar, daaronder megadun plaatwerk en het brokkelde allemaal af... Ik moet zeggen dat de vorige eigenaar heel goed kon plamuren, want je zag er 2 jaar lang niets van.
Maarja, gisteravond heeft mijn apkmonteur er ff stuk plaat erop gelast om maar de APK door te komen, ziet er niet uit, maar nu kan ik de komende paar weken een goed stuk donorcaddy vinden. De apk is door dit gedoe nl. al verlopen, en ik wil niet nog een bekeuring ervoor krijgen.
Mijn apk-monteur kan wel lassen, maar niet zo goed dun plaatwerk dat hij zegt: ja ik doe het graag en ik ben er zo mee klaar.. dus hij wil het straks liever niet nog eens lassen, dus ik moet even op zoek naar iemand...
Weet een van jullie
A) een goede (dun-) plaatwerklasser in midden-nederland die niet gelijk de hoofdprijs vraagt? Gaat me puur om het laswerk en strakmaken, geen spuitwerk. Mag ie gelijk wat andere stukjes meepakken: bumpersteungaatjes dichtzetten etc.
B) een donorcaddy te staan voor een stuk plaatwerk tussen wielkast en het rechter achterlicht. 'mooie foto' gevonden
Alvast bedankt!
gr Boaz