![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
16-04-2008, 22:43
|
![vwmk2driver's Avatar](image.php?u=1745&dateline=1256841167) |
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
|
|
Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Zal het proberen uit te leggen.
Als jij nu aan je stuur draait, heb je een (ongeveer) 2x stuurwiel rond voor je maximale uitstuur stand.
Gebruik je de golf2 fusee dan is dat als voorbeeld al na een halve slag bijna maximaal uit.
Dus als een kart. Dit rijdt voor de openbareweg natuurlijk niet.
En stel je moet een plotselinge stuurcorrectie maken, dan draai je in een halve slag je wielen in maximale uitstuur stand. Denk dat eens in bij 120km/h denk niet dat je dit leuk vindt.
Verder heb je nog problemen met de stand van de schokbreker.
En de fuseekogelmaat (al is dat niet de meest moeilijke)
|
ik snap wat je bedoelt.
dit komt dan waarschijnlijk omdat de afstand van de stuurkogel hart tot aan midden wiellager anders is van golf 2 tenopzicht van golf 1.
en de vertanding in het stuurhuis van de golf 1 is anders dan de golf 2?
dat zijn eigenlijk de 2 zaken die dat rare geometrie dan veroorzaken waarschijnlijk?
waarschijnlijk is de vertanding van de golf 1 groffer en de afstand van hart stuurkogel tot hard wiellager langer van de golf 1 dan bij golf 2.
|