View Single Post
Old 22-11-2007, 01:50
mibo motorsport's Avatar
mibo motorsport mibo motorsport is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bumke
Als ik ook wat zeggen mag:

Als je bij die RDW keuring nou mooi is wat contragewicht achterin legt dan zou je dus minder problemen hebben met het extra gewicht voor in. En moet die keuring niet zo'n probleem zijn dacht ik zo.

wat je nog zou kunnen proberen is de auto te laten uitwegen bij een bedrijf die ook race auto's voor het circuit afstelt voorwaarde is dan wel dat je een schroefset hebt ze verdelen de veerdruk dan zo dat ie op alle wielen evenveel druk heeft (beetje ingewikkeld maar ja) mischien dat het dan wel lukt eventueel met voor en achter verschillende veren(druk) toen ik ze bouwde kon je bijna nergens terecht voor het uitwegen of het was heel duur
tegenwoordig kan je het bij verschillende bedrijven laten doen
contra gewicht erin helpt niet helemaal niet achterin heb ik toen ook geprobeerd doormiddel van buizen gevuld met lood de auto werd dan helemaal onbestuurbaar als je hard de bocht inging
ik denk dat uitwegen een goede optie is ik heb het ook laten doen bij mn cabbie g60 en ik moet zeggen na het uitlijnen en uitwegen van de auto reed ie echt super en stuurde net als een kart
als de golf 1 20vt klaar is laat ik hem ook uitwegen

en pim nogmaals super project
Reply With Quote