View Single Post
  #20  
Old 20-11-2007, 22:44
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 306
Default

Quote:
Originally Posted by johangolf1
zorg ervoor dat er nog een uitlijn boer open is als je het gaat doen dan kan je hem gelijk laten uitlijnen als hij op de goede hoogte/ laagte staat...


Oke, een vrij oude thread waar ik terecht kwam met de search maar omdat hij vrij relevant is toch even gebruikt voor een vraagje

Bij verlagen aan de voorzijde zit je toch altijd met afstellen? Als ik me goed herinner is één van de twee onderste bouten van de voorste veerpoten bij een Golf mk2 (en anderen?) toch tevens een afstelbout? Voor de wielvlucht (camber) meen ik?

Staat trouwens een aardige uitleg over uitlijning op de site van Mark (Antera) http://www.lowering.nl/

Om dus even terug te komen op m'n vraag, als je zelf verlaagd dan moet je toch dat deel altijd even laten checken naast het uitlijnen ivm de lagere stand v/d naven?
__________________
Blau macht glücklich!!


'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote