Hoi mensen,
Bedankt voor de leuke reacties, super.
@ 6n2boy
Ik zou het niet weten hoeveel tijd ik er nu in heb zitten, maar ik heb de golf op 4 oktober 2005 gekocht, en ben er een paar weken er na aan begonnen. En bij dit of zoiets moet je niet aan tijd denken in het begin, want dan gaat het niet goed komen, maar ik kan nu al wel een beetje plannen van nu wil ik dit gaan doen en dan wil ik dat gaan doen.
Voor de primer zou ik even moeten kijken, ik heb dit wel gekocht in een autolakken speciaal zaak, voor binnen in de auto 1K primer en voor buiten 2K primer en voor de grote vlakken met de compressor 2K primer. Dit kun je ook zo laten maken. Deze zaak heeft als merk Glasurit, Sikkens, DeBeer, dus zal ongetwijfeld ook de primers van deze merken zijn.
De holle ruimte heb ik ingespoten met ML dit is een soort variant net als tectyl, maar ML is een beetje doorzichtig wit spul, pas hier wel mee op ga je hiermee te veel spuiten in gedeelten waar gaatjes in zitten zij een deur of achterklep, dit word in de zomer weer zacht en kan dus gaan lopen zo op je mooie lakje of bumpertje.
@ LRR
Dat is wat minder een weekje uit de running, maar hoelang moet jij nog aan de GTI werken. Ik heb nog 7 maanden maar ik heb hem het liefst eerder klaar natuurlijk. Het is de bedoeling om met de golf naar Oostenrijk te gaan, dus druk druk druk. Beterschap in iedergeval en snel weer aan de slag met de GTI.
Groetjes allemaal en natuurlijk nog een paar foto's van een Dinsdag ochtend.
Laat de reacties maar komen mensen.
Zelf stond ik met mijn kin op de grond en stok stijf toen de spuiter de deur opende van de spuitcabine.