bedankt voor de tips...
bougie kabels, rotor verdelerkap zijn in orde en zien er vrij nieuw uit ook...
vacuum slangen zijn allemaal dicht remmenreiniger brengt geen verandering als ik dat erop spuit...
bobine nat spuiten doet ie ook niks...
de jongen verteld waar de auto van is het volgende:
Voor het eerst dat ik het merkte is dat ie vanaf 4500rpm wat ging inhouden als ie warm was...
nu doet ie het ook als ie een koude motor heeft en ook al bij lagere toerentallen...
ook wanneer je hem start loopt ie eerst wat hoger stationair en valt dan naar 750 rpm en dan klimt ie naar 900 en blijft daar ophangen...
hier is een foto van de motor:
de motorcode is AFT 74 kw
op een duitse site kwam ik een soort gelijk probleem tegen en daar hadden ze het over een "verdreckten Drosselklappe" wat is dat?
en ze hadden het over relais 30 wanneer die wit is dan is het een goede en wanneer hij zwart is dan vervangen voor een witte...
waarom dat was was me niet helemaal duidelijk...
wie o wie kan me een stukje verder opweg helpen?
kan het misschien de luchtmassa meter zijn? en hoe zoe ik dat kunnen controleren?