20-04-2007, 17:49
|
|
Draaideur Donateur - Retroracer
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
|
|
Quote:
Originally Posted by Fred
Vreemde zaken lees ik hier.....sinds wanneer stel je de askanteling af met het subframe?????? Dat zijn beunhaas praktijken !!!
Sommige zaken zijn niet af te stellen.........Bij Golfjes is de camber te verstellen door het plaatsen van andere bouten waarmee de veerpoot aan de fusee zit..
Toe of uitspoor is te veranderen met behulp van de stuurstangen........bij sommige oudere types enkelzijdig.......daarna moet soms het stuur worden rechtgezet ....
Als er niet op een normale manier binnen te toleranties afgesteld kan worden moet er gekeken worden naar vervorming, slijtage etc....
Nooit gaan beunen door met zaken te gaan stellen die er niet voor gemaakt zijn !!!
|
Het spijt me voor jou Fred maar ik deel niet jou mening .
Ik ben het met Antera eens .
Doordat jij hier zo fel tegenin gaat krijg ik hier heel sterk de indruk
dat jij echt een man van de theorie bent , en nog nooit in de praktijk gewerkt hebt!!!!
Jij zou dus een een auto op de richtbank plaatsen ,terwijl je het op kunt lossen dmv eenvoudig bv het subframe iets te draaien !
Het gaat hier om mm hoor ,niet om cm!!!
Dit riekt in mijn optiek meer naar geldklopperij!
Maar ja, ieder zo zijn werkwijze .
|