19-08-2006, 21:04
|
|
Married to PC
|
|
|
|
We zijn nu een paar weekjes verder en ik heb eens goed kunnen nadenken wat ik met de auto wil gaan doen. Er zitten een paar dingetjes aan de auto waaraan ik me heel erg stoor. De voorbumper is niet echt netjes meer, het lijkt wel of een keer ergens achter zijn blijven hangen met de onderkant vd bumper precies in het midden. En aan de rechterkant zit een flinke beschadiging precies op het randje wat boven de knipperlichten uitkomt. Tevens hebben ze de auto een keer verkeerd opgetilt met een krik dus zit er nu een lelijke plek op de dorpel en die begint ook nog te roesten. Verder zijn er delen van de auto overgespoten geweest behalve het dakgedeelte en de motorkap. Deze plekken beginnen iedere keer wit uit te slaan.
Ik zie vaak duitse corrado's met alleen een RS bumper voorop en dikke velgen. Dit wil ik ook gaan doen met als uitzondering dat de auto 2 kleuren wordt, onder blijft hij rood en vanaf de bovenkant vd achterlichten wordt hij zwart en dan boven het voorwiel loopt dan de lijn rond af naar beneden.
kan iemand eventueel dat sjoppen pleaze
mvg sander