View Single Post
Old 31-07-2006, 21:53
Gerrit-Tdi's Avatar
Gerrit-Tdi Gerrit-Tdi is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Gerrit-Tdi

Quote:
Originally Posted by mark2fpolo
Ik heb geen ervaring met mr glader maar wel met roma..

de polo die ik heb gekocht daarvan was de g-lader 10.000km geleden gereviseerd door roma.. Omdat de druk niet meer boven de 0.5 kwam en er geen lek te vinden was, ben ik naar arno gereden. Arno heeft hem gedemonteerd en geopend..

Wat kwamen we tegen: gelijmde keringen, skg lagers (niet origineel dus) en ze ratelde al (wat dus absoluut niet mag), zwarte dichtlijsten (ook niet origineel) die al een kleine 2 รก 3 mm gekrompen waren na 10.000 km. Verder hadden ze nog eens dikke zwarte drap gebruikt wat als vet moet dienen.. dacht het niet dus..

en aan de vorige eigenaar heeft het niet gelegen want dit was een echte polo liefhebber die dus echt wel super om is gegaan met zijn g40!!!

Dus tja of Roma zo'n goede g-laders afleverd ik betwijfel het..
Het nadeel is wel dat je er waarschijnlijk pas achterkomt als de garantie verlopen is...

En zoals de topic starter al verteld, laat arno je alles zien en je mag er van begin tot eind bij zijn en verteld met alle liefde over zijn g-lader liefde en de rotzooi die er wel niet gebruikt wordt.

Waarom ben je niet terug gegaan met de je g lader naar roma ????. Misschien hadden ze dan wel iets voor je kunnen doen.