View Single Post
  #15  
Old 31-07-2006, 21:31
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
Default

Quote:
Originally Posted by polo 3
Als een lader nagelnieuw is en dan de lijsten lijmen?
Gewoon sintimid erin,die krimpen niet en zijn ietsje langer waardoor ze altijd vast liggen.
En de reden dat de meeste bedrijven de lijsten lijmen,is omdat ze slechte kwaliteit gebruiken die krimpen,en als die niet gelijmt worden dan poetsen ze zich naar buiten en komen ze tussen de wand.
Als een verdringer wat uitgelopen is, stiften dat ding.
Is de wand erg dun,weggooien.
Gewoon niet reviseren,ook niet als die te diep in gesleten is.
Maar voor sommige is t geld belangrijker,en reviseren ze m toch.
Maar bijna 19.000 toeren?
Das knap,wel vaak het hoofd verdringer lager wisselen dan...


Arno


Verdringerlagers zijn het probleem niet.
Balansaslagers is meestal 2500km.

Nieuwe laders zitten altijd al de Sintimid lijsten in.
Dus die lijmen we gewoon vast :-)
Gewoon om gevolg schade te voorkomen.
Een lader is duur, maar motorschade is nog vele malen duurder in mijngeval.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG
Reply With Quote