Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Oja het verlijmen van de dichtlijsten is bij slechte verdringers niet eens een verkeerd iets.
Mocht er dan iets barsten, dan blijft de lijst zitten.
Zit die lijst gewoon los, dan komt ie er dubbel tussen en kun je alles in de klikko mikken.
Tevens heb je kans dat er rommel via de IC in je motor komt.
Door de lijsten te lijmen...heb je daar minder kans op.
Laat ik het anders stellen, ik lijm vanaf nagelnieuw 0km laders de dichtlijsten van de verdringer.
Mijn lader draait in pieken tegen de 19.500 rpm.
Ik doe niks voor anderen. Geen tijd voor.
Maw het is niet altijd beun dat verdringerlijsten gelijmd zitten.
|
Als een lader nagelnieuw is en dan de lijsten lijmen?
Gewoon sintimid erin,die krimpen niet en zijn ietsje langer waardoor ze altijd vast liggen.
En de reden dat de meeste bedrijven de lijsten lijmen,is omdat ze slechte kwaliteit gebruiken die krimpen,en als die niet gelijmt worden dan poetsen ze zich naar buiten en komen ze tussen de wand.
Als een verdringer wat uitgelopen is, stiften dat ding.
Is de wand erg dun,weggooien.
Gewoon niet reviseren,ook niet als die te diep in gesleten is.
Maar voor sommige is t geld belangrijker,en reviseren ze m toch.
Maar bijna 19.000 toeren?
Das knap,wel vaak het hoofd verdringer lager wisselen dan...
Arno