07-05-2006, 23:10
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,655
|
|
Quote:
Originally Posted by vw dennis
V4 Meting is een meting in 4 stappen,
v1= v2+v3+v4
V1 is de accuspanning
v2 is de spanning over de verbruiker
v3 moet je de massadraad doormeten
v4 moet je de plus draad doormeten
als je v2+v3+v4 bij elkaar opteld moet je aan v1 komen. dan heb je goed gemeten. en dan zie je ook snel of het een massa probleem is of plus.
FF ingewikkeld maar als je het een paar keer heb gedaan doe je het met je ogen dicht
|
aha klinkt op zich best logisch ja
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt
volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht)
volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht)
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
|