Quote:
Originally Posted by KatirZan
dat is best een flink probleem....
aangezien jij (hier in nederland) er niets aan MAG doen....al betrap je ze op heterdaad.
en even tussen haakjes, als ik jou was zou ik proberen te achterhalen waar deze personen wonen en hier eens even verhaal gaan halen (mits je uiteraard ZEER ZEKER van je zaak bent dat deze 2 personen de oorzaak zijn van het probleem en niet een bijv. omstander). Eventuele knokploeg is dus een NO GO aangezien je dan waarschijnlijk je probleem stukken groter maakt dan dat het nu al is (vergeldingsacties e.d. )
het is klote, maar zo werkt de nederlandse maatschappij, politie mag pas iets doen bij harde bewijzen (foto's, film, op heterdaad betrappen) en ze MOGEN van de wet niet achter een (eventueel) loze beschuldiging van een burger aan gaan, mits ze hier voldoende bewijzen hebben dat het daadwerkelijke probleem van de beschuldigde komt.
het is en blijft zwaar klote, maar meer dan dit kan je er echt niet aan doen....in amerika mag je ze aanschieten
|
ze hebben bewijzeen, maar doen er gewoon nix aan
we hebben de afgelopen twee jaar van de politie een afluisterapp. op de telefoon gehad waarmee al onze gesprekken zijn opgenomen en door de politie achteraf zijn beluisterd (DUS ALLE!!!) daar gaat je privacy
verder heeft de politie veel getuigen verhoord die ons verhaal beamen.
afgelopen anderhalf jaar zijn er verder nog twee camera's aan de voorzijde van t huis geplaatst die alles hebben opgenomen. zelf hebben we in de tijd dat ze nog in onze straat woonden prive-opnames gemaakt met de cam-corder waar ook genoeg bedreigingen en uitspraken op te zien zijn. ook uitspraken waarbij ze idd toegeven wat ze gedaan hebben
mijn pa is anderhalf jaar geleden met een hartinfarct door stress met spoed per ambulance naar t ziekenhuis gebracht. hij kon t gewoon allemaal niet meer aan
dan kan me dat de klote schelen of t wel of niet is toegestaan t recht in eigen hand te nemen, want voor de politie hoef je blijkbaar GEEN ANGST te hebben. telefoongesprekken, foto's en videomateriaal, gesteund door minimaal 50 getuigen schijnt niet genoeg bewijs te zijn. dan vraag ik me af wat ze mij dan kunnen maken zonder al deze dingen!
en dan nog, dan draai ik liever op voor de kosten of ga n tijdej de bak in dan dat ik me ouders en broertje mag gaan begraven!