21-08-2005, 16:37
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by joossie
Hee hoi,
Als je je wielen goed wil laten glimmen zijn er een paar dingen waar je van te voren ff over moet na denken...... want een goed begin is het halve werk zeggen ze....!!!
Ten eerste is de vraag hgoeveel tijd en geld ga ik besteden aan iets...
Je zou ze kunnen weg brengen en evt de rand een klein beetje kunnen laten afdraaien, maar dit kan niet met alle randen omdat er bv een ventielgat in zit. En dit kost geld.
En natuurlijk heel goed schuren van te voren.... maar begin niet te grof. Korrel 80 is erg grof als je met de hand gaat schuren vaak gaat dit te snel en shuur je deuken in de velg rand die je pas weerziet als je het hebt gepolijst en dat is zonde houd daar ff rekenschap mee. 180/ 240 is grof zat. en dan jaaa alle stappen doorlopen tot 1000 waterproof.
Of nog verder tot 1200/2000.
Dan zul je zien dat het allemaal veel beter er uit gaat zien..........
MAAR DAN BEN JE WEL EEN PAAR UUTJES OF DAGEN VERDER...... :frown:
Gr Joostema
|
heb mn harten ook met 80 geschuurd toen van die bbsjes helemaal op geschuurd tot 2000 en ze waren zeker bling bling.
maar kwa kosten van het weg brengen en zelf doen ben ik het niet helemaal mee eens of dat nou echt goedkoper is om ze weg te brengen.
en ja natuurlijk je kan het net zo duur maken als je zelf wilt.
maar de kosten voor schuur papier en pasta en polijst borstels vind ik nog wel mee vallen je kotm echt niet boven de 100 euro.
dus mijn mening is zelf doen is goedkoper plus dat je kan zeggen dat je ze zelf hebt gepolijst dan zijn de positieve reacties leuker om te horen dat je je werk goed gedaan hebt. en ik kan het weten.
groetjes bas
|