View Single Post
Old 08-07-2005, 12:41
klaasklapschaats klaasklapschaats is offline
Forum Newbee

Bedank mensen voor het medeleven. Ik zal me eens aanmelden bij corrado-forum.

Ik zal toch ook nog eens een poging doen om te kijken wat er mogelijk is op gebied van reparatie. Zoals je ziet ben ik heel zuinig op de auto, dat kippengaas en die ruitenwissers is trouwens nog iets van de vorige eigenaar ben er zelf minder van gecharmeerd maar de ruitenwissers zijn nog goed dus heb ik ze mooi laten zitten. En heb op de sloop nog nooit een gril kunnen vinden die heel was.

Kijk ik wil ook best 1000 euro of meer betalen voor een reparatie maar dan moet het ook gegarandeerd goed zijn. Ik heb net 1400 euro uitgegeven omdat het een trage starter was. Toen heb ik m weggebracht en men kwam er maar niet uit. Ondertussen kon ik wel lekker betalen..... Wat ze nu uiteindelijk gedaan hebben is me ook nooit verteld. En dan gaan ze nu meteen alweer vaag doen, ja kan dit zijn, kan dat zijn. Allemaal voorbereiding op ga maar ff zitten, reken maar op een dikke rekening.

Ik was alleen enorm kwaad dat het allemaal zo duur moet zijn, daarbij ben ik zoals ik al aangaf heel zuinig op mijn spul. Netjes warm rijden enzo sowieso weinig hard rijden (ik vind het model van een corrado gewoon erg mooi, dat ie snel is is leuk meegenomen), en anderen beulen het spul af en lijken nooit wat te hebben. Kortom hoop frustratie hier van mijn kant bij elkaar.

Richard.