View Single Post
  #593  
Old 23-03-2021, 16:52
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,205
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Maar nu gaan er wel 2 systemen door elkaar. Het actief koolstoffilter is om benzine verdampt door hogere temperaturen te laten condenseren en terug te leiden naar de tank. Het systeem wat jij nu laat zien is er voor om te zorgen dat de tank zichzelf niet vacuĆ¼m zuigt.


Het koolstoffilter pakt juist de damp uit de tank en slaat deze op in de koolstof. Bij onderdruk van de motor wordt deze opgeslagen damp weer 'uit' de koolstofkorrels getrokken in combinatie met verse lucht. Dit gaat dan je inlaat/motor in en niet terug naar je tank

Het filter dat Rick postte is inderdaad om de tank niet te laten imploderen (vacuum zuigen)
Reply With Quote