View Single Post
  #3  
Old 16-06-2005, 21:42
paddygti's Avatar
paddygti paddygti is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 206
Send a message via ICQ to paddygti Send a message via MSN to paddygti
Default

Quote:
Originally Posted by Christiaan
In mijn cabrio ligt een JH motor. Die "schijnt" qua bekabeling en aansluitingen een heel eind overeen te komen met een DX motor.... ombouwen is als het goed is niet zo heel veel werk (ben niet zo'n ster met kabelbomen enzo).

Nu kan ik voor een leuk prijsje aan een EV motor komen uit een Golf 2. Heb al even op http://www.doppel-wobber.de zitten kijken, en daar valt me 1 ding op, dat een EV motor ook K-Jetronic, en de Zundanlage is TSZ-H ?

Maar TSZ-H zegt me dus helemaal niks.....

DX motor is leuk, niks mis mee (kost wat meer als de EV) maar het prijsje van de EV motor staat me wel aan........

Wie kan mij wat verschillen vertellen tussen een DX en EV motor.

En kom nou niet met verhalen van, waarom geen 16V?? Heb ik al gehad in mijn vorige Mk1, en mijn cabrio hoeft geen race monster te worden., wil nu gewoon een 8v, hopelijk een stuk makkelijker met de ombouw. Wil gewoon iets meer pit, maar hoef echt geen 150pk+ ofzo te hebben......

tsz-h

betekent geen mechanische vervroeging maar electronisch geregeld
de h staat voor hallgever
__________________
webmaster [url="https://www.facebook.com/pages/Vwnoord/616307265111643[/url]
Reply With Quote