Na een tijdje meegekeken te hebben en links en rechts wat meegekletst, ga ik m'n golf hier ook maar eens laten zien. Na de type 1 cabrio werd het tijd voor iets anders. Een tijdje heb ik gezocht naar een passat 35i variant, tot ik deze golf tegenkwam. Prijs en staat waren naar de zin, dus maar aangeschaft.
Hij is van '90 en is uitgevoerd als Moda in de kleur darkburgundy, dus met spiegels in kleur, 15" BBS met zwart hart, rood/zwarte achterlichten, getint glas en speciale bekleding. Er ligt een 90 pk 1800 in.
Zo was ie bij aanschaf:
Sinds maart is er veel aan veranderd.....
Ik heb er een Interalloy schroefset onder gezet met "vaste" achterpoten (nokverstelling) maar de schroefpoten staan al klaar... Ook heb ik er 175/55 smartbanden omheen gelegd (dank aan Volksadiction) en zwart/witte achterlichten gemonteerd
Het zijn wel de heldere, want de normale kon ik niet meer vinden. Deze vind ik ook wel mooi, alleen die rode kapjes moet ik er nog uithalen.
Voor zijn het dus ook heldere koplampen met kruis, want achter helder en voor normaal vind ik niet zo mooi..
Na enige twijfel over wielen kwam ik deze Rial's tegen en aangezien ze maar 25 euro waren, niet getwijfeld en gelijk opgehaald. Ze worden nog gepolijst en het hart word zwart met een gepolijst opervlak. En de 175-ers erom natuurlijk
Zo, dat was het voor nu, er volgt vast nog meer.. De nieuwe einddemper is in de maak, enkele ruitenwisser staat nog op het lijstje, evenals een type 1 GTI voorspoiler en stuur, g60 lijsten en verdere verlaging, plekjes bijwerken, enz, enz..... Heb dus regelmatig wat te posten denk ik...
Grz Niels