04-02-2019, 11:29
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
|
|
Voordeel is dat je alles bij elkaar hebt van 1 fabrikant wat afgestemd is op elkaar. Is wat makkelijker met de documentatie. Hoewel de combo KMS met AIM niets mis mee is.
Zelf ook voornemens om mijn gechipte G60 op digi1 t.z.t te vervangen door een ecumaster black, kan waarschijnlijk ook met de classic maar je wilt in de toekomst altijd meer. Waarom? Controle over alles. Alles nieuw van computer, kabelboom tot sensor/acuator. Loopt zoveel mooier dop de laatste type nieuwe type injectoren i.p.v. ev1. Maakt al een groot verschil naar sem-sq en dan nog de mogelijkheid naar vol seq.
Tevens ben ik voornemens om een vw motorsport 16vg60 van een vriend hiermee op te bouwen. Want die blijft anders ook hangen in het digi1 tijdperk.
Volg dus met belangstelling de projecten van Extremy en GolfKaatsheuvel. Het is een flinke investering maar als je een project voor jaren aangaat is het de investering waard.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
|