View Single Post
  #7  
Old 27-08-2015, 13:52
Ilker Ilker is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 324
Default

Quote:
Originally Posted by Quartz
gewoon alle draden volgen van de ronde stekker naar de motor en kijken waar deze op uitkomen. Eigenlijk heb je maar 1 draad met +12 nodig om deze te doen draaien( stopklep op dieselpomp). De rest zijn oliecontacten, watertemp. voelers,... Het is waarschijnlijk het handigst om de flenzen van de jr over te zetten wat betreft de watersensoren.


De egr is waarschijnlijk vacuĆ¼m gestuurd dus gewoon de slangetjes afdoppen.


Heel erg bedankt, want kon even niet verder met de inbouw.
Zal er eens naar kijken. want ik ben nog mijn spruitstuk van de 1.6TD KKK24 aan het demonteren, en die zal dan op de AAZ terechtkomen.
Inderdaad de EGR is vacuum gestuurd, maar als ik van spruitstuk verander, is de egr ook weg. dus daar moet ik mij geen zorgen meer over maken denk ik.
Reply With Quote