Thread: Welke TSI wel?
View Single Post
  #30  
Old 16-06-2015, 19:42
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
Default

over het algemeen zou ik dan voor de de gti gaan alleen dan zou ik wel een later model pakken de eerste type's waren geloof ik wat meer problemen mee. ook zou ik een handgeschakelde pakken en geen dsg. overigens zou ik mocht je voor die auto gaan, meteen het filter/zeefje van je oliepomp (dus die in het carter zit) of vervangen of controleren/in de gaten houden.

de golf mk5 gt zou ik niet nemen omdat het een van de eerste vw's is geleverd met een tsi motor. de eerste waren ook het allerslechtste, zeker de types met turbo en compressor. ik loop zelf stage bij de dealer, en bij de 1.4 tsi motoren met turbo en compressor gaat er nu eenmaal veel kapot. is het niet de kettingspanner/ketting zelf dan is het wel de turbo.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote