View Single Post
  #20  
Old 20-12-2014, 15:17
Ilker Ilker is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 324
Default

Quote:
Originally Posted by dukerider
Hoe is de staat en afstelling van de pomp eigenlijk ?
Heb je daar enig idee van ?

De afstelling (ofwel de timing) Staat op zijn originele stand (de garage had die op punt gezet). Want een 1v heeft normaal gezien geen paddestoel LDA pomp, en die heeft dus mijn JR pomp eruit gehaald, en die op de 1V er in gezet. Is al 7maand geleden.
De JR pomp heeft op mijn oud blok altijd goed gewerkt.

Wat ik er zelf aan heb gedaan is het zegelringetje van de verrijker eruit geklopt(heel voorzichtig gedaan) en dus meer diesel laten doorvloeien zodat ik iets meer power heb. Het sterwiel onder het boostpin heb ik iets wat verdraaid, maar die afstelling is al maanden geleden gebeurd.
Ook de LDA pin staat al maanden op zijn scherpe stand.
Voor de rest is er met de pomp niets gebeurd.

Er is wel iets goed nieuws.. De Golf word vandaag 15km gereden naar een garage die dus samen met mij morgen het blok zal open draaien.
Hij heeft de nieuwe krukaskeerringen en koppakking liggen.
Reserve verstuivers (die ik los had gedraaid van mijn oud blok) liggen ook al klaar. More update soon
Reply With Quote