View Single Post
  #15  
Old 20-07-2014, 17:02
DIY DIY is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 69
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Die schakelaar zit er om te zorgen dat je brandstofdruk niet te laag wordt nadat je de motor uit gezet hebt, met warme motor en lage druk is het risico op vapour lock dan hoger
SSP103 (pagina 29 Lufter und Krafftstoffpumpennachlauf)

Zou sowieso OEM VW delen of Bosch gebruiken. Brandstofdruk bij standaard motor NIET veranderen

Ahh dus als die schakelaar getript wordt bij het vormen van gasbelletjes in de benzine als gevolg van hitte, gaat de brandstofdruk in de leiding omhoog, deze druksensor detecteerd dit, die gaat op zijn beurt de naalooprelais aantrekken neem ik aan om de motortemp naar omlaag te halen. Ingenieus! Fijn, weer wat bijgeleerd. Laten we dus netjes zitten.

Je hebt ook gelijk ivm de onderdelen, ben vanalle spul OEM aan het bestellen. thx voor het advies
Reply With Quote