View Single Post
Old 01-05-2014, 21:30
weazel weazel is offline
Forum Newbee

Er is blijkbaar al een tijdje niet meer op het topic gereageerd zie ik.

De auto is intussen eigendom geweest van 'sigi', hij is/was ook actief op het forum.
Vorige maand heb ik de auto op mijn beurt van hem gekocht. De auto verkeerde intussen in vrij verregaande staat. Daarom pak ik hem nu eens volledig onder handen.

De auto is nu zo goed als compleet gestript, de bedoeling is hem zo origineel mogelijk te houden met toch enkele milde aanpassingen. Zoals hiervoor al gezegd heeft deze niet zo veel originele onderdelen meer over. Hij wordt compleet opnieuw gelakt, enkele carrosseriedelen worden vervangen, de onderzijde zal zo goed als nieuw zijn. Alle rubbers voor ramen en deuren zijn besteld, de dakhemel wordt ook vervangen. Stoelen en deurpanelen ben ik nog niet uit. Motorisch wordt er ook wat aangepast, maar omdat de Belgische wetgeving dat eigenlijk niet toelaat ga ik daar niet verder op in

Ik start binnenkort een topic bij projecten, daar zal ik alles trachten bij te houden met foto's. Aan alle die in dit topic al gepost hebben, bedankt voor de nuttige informatie
Reply With Quote