View Single Post
Old 14-04-2014, 22:04
kwaroks's Avatar
kwaroks kwaroks is offline
VW Guru

Zo, na een lange tijd weer eens een update.
Zoals te lezen had ik mijn Scirocco te koop gezet. Deze heb ik binnen afzienbare tijd verkocht aan iemand van het Forum ( jullie mogen zelf raden wie het is ). De plannen die ik had met de Scirocco kwamen, berekend, ver boven budget, waardoor ik heb besloten heel de auto op te ruimen.
Gelukkig zie ik de auto nog met enige regelmaat.

Op het moment heb ik een zeer druk en non-sociale periode achter de rug. School is de laatste maanden voor alles gegaan waardoor de garage verboden terrein is geworden. Vorige week vrijdag heb ik mijn project op school ingeleverd en nu is het wachten op de uitslag. Hopelijk mag ik eindelijk m'n IVA HBO papiertje in ontvangst nemen.

In de drukke periode is m'n vader wel bezig geweest. Hij heeft de harten van m'n Rsen laten ontlakken en daarna alles geschuurd en gespoten. Het is dezelfde kleur geworden als mijn RMs.

Daarna toch besloten om niet met 1.5” buitenranden te gaan rijden met een totale breedte van 7.5”. Maar opzoek te gaan naar 1” buitenranden. Voor mijn idee was dit zeer snel gepiept. Twee randen heb ik kunnen ruilen met iemand en twee randen heb ik in kunnen ruilen. Nu ga ik dus met 16x7 rondom rijden.

Maar omdat nooit iets meezit, moest ik onverwachts nog spacers laten draaien, anders passen de binnen en buitenranden niet op elkaar ivm een bolling in de rand. Dus contact met Trabi opgezocht en deze heeft 4 randen gesneden met een watersnijder.

Vanuit Trabi ben ik direct doorgereden naar Heerde. JPS gaat mijn wielen weer klaar maken. Randen polijsten, doppen polijsten, nieuwe boutjes en moertjes, in elkaar zetten en als het meezit nog rode BBS logo's.

Dit was het weer, binnenkort weer een kleine update! Ik hoop met goed nieuws over de velgen!