View Single Post
Old 01-01-2014, 18:17
Kevert's Avatar
Kevert Kevert is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by De Pul
klopt,carburateur is the way to go.alle grote automerken overwegen dan ook om voor 2014 alle modellen met carburateurs uit te rusten,simpelweg omdat dit de betrouwbaarheid ten goede komt.

NOT.

Grote onzin wat je nu loopt te praten, dit kun je totaal niet vergelijken met de auto´s van nu....snap niet helemaal waarom je hiermee komt
We hebben het nu over een auto uit jaren 90 en niet 2014 dus lijkt het me helemaal niet zo raar om er een carburateur op te zetten.
Carburateurs zijn dus gewoon onbetrouwbaar wil je nu beweren ofzo?
Zeker niet als je de goede carburateur hebt, al die carb blokjes doen het nu nog steeds , laten we over 30 jaar nog eens kijken of al die computergestuurde zooi dan nog draait?
Ik heb liever een carburateur dan een ingewikkeld brandstofsysteem die bij elke verkeerde meetwaarde je verplicht om naar een garage te laten komen, om te laten uitlezen wat er aan de hand is omdat ie foutmeldingen geeft.
Ik bedoelde er alleen maar mee dat je dan van die onzinnige draden en sensoren troep af bent, blijkbaar komt niemand eruit om het goed te laten lopen nu voor hem.
Ds ik kom met een suggestie waarmee het hoogstwaarschijnlijk wel lukt.
En ik wil wel wedden erom dat het motortje in no time weer mooi draait met een knap carburateurtje erop.
No hard feelings
Reply With Quote