View Single Post
  #5  
Old 27-12-2013, 22:08
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
Default

nou, wat ik er mee wil was al duidelijk,

heb al een tijdje Webers 40 DCOE'tjes liggen, ze moeten er nog wel op maar afstellen en maat van venturi enz. komt dan nog, al weet ik niet of dit ook effect heeft op de nokkenas.

kwa uitlaat wil ik eigenlijk powersprint van voor tot achter. want een beter geluid dan een combi van, carbs, snelle nokkenas en powersprint, is er niet naar mijn mening.

ook is het niet zo dat ik met geld kan gaan smijten, dus alles rustig aan

of terwijl, als ik het goed begrijp van jullie is de beste keuze een 276, of 288. 288 lijkt me eerlijk gezegd wel leuk, en op hoge toeren pas zijn meeste vermogen eruit haalt. maar ik denk dat dit zwaar gaat irriteren op de snelweg, aangezien ik n vijfbak heb, maar ik spreek natuurlijk niet uit ervaring...

ik vraag me alleen nogsteeds af wat voor kleppen ik heb ik denk mechanische, ben er nog niet zeker van want heb de kop er nog niet af gehad, maar volgens mij zijn de meeste dx motoren met mechanische kleppen.. of zie ik dit verkeerd?
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote