hey kevert, graag! via google wordt ik niet wijzer.
hey jel, ik heb geduld! was niet van plan deze week de boel al in te bouwen.
Wat ik ook graag wil weten is de locatie van gat in het schutbord van het drukventiel. Bij mij zit er geen gat.
Heb gisteren een vergelijking gedaan met een losse airco van een maat van me. gezien er wat verschil tussen zit.
1- Bij mijn staat er op made in USA. bij de andere niks, naast het orignele vag nummer.
2- Mijn airco behoud het originele schuivenfrontje met een losse AC aan/uit-schakelaar met de normale kachelunit op de middentunnel eronder. Het enige wat wijzigd is de airco-doos onder het dashkastje+ AC switch.
De airco van mijn maat heeft een ander systeem kachelunit met een aantal vacuumleidingen en een verschil in schuivenfront en kabels daaraan.
verder verschilt het in vacuum, zijne heeft een set vacuumslangen richting Aircoschuivenfront en andere slangen/kabels op het aircohuis. Beide bevatten gewoon VAG nummers dus van niet-VAG lijkt mij geen sprake.
Stel, ik wil zijn kachelunit aan mijn airco unit koppelen, dan komen de verdere vacuum/electra regelsystemen niet overeen. Dus er is degelijk verschil in de aansturing door gebruiker.
Ik heb een complete set, met dashkastje, onderbak, compressor, condensator, drukbalg, 3 druk-leidingen, relais, kabelboom, radiator boom/relais, draad richting ECU, dubbele waterpomppoelie, etc etc.
Wat ik dus denk is dat er verschil is in fabrieks-airco en Aftermarket (waarbij je de kachelunit behoud). Is er iemand die hier meer van weet?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?