View Single Post
Old 04-04-2013, 16:16
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Zo hier maar weer eens een update plaatsen.

De OZ Turbo's zijn verkocht, nieuwe velgen zijn ook al gekocht.
Ik verwacht ze volgende week dinsdag met de post binnen te krijgen. Dan meteen gaan meten welke velgranden er het beste op passen om ze netjes in de kasten te krijgen. Die bestellen en ondertussen de velgen spuiten en daarna monteren en bandjes erom.
Welke velgen het worden komt wel als ik ze binnen heb. Het word iig 16" en en waarschijnlijk 6,5" en 7" breed. En ze zullen iets unieker zijn als de OZ Turbo's.

De Golf staat dus momenteel op de winterbandjes van de Golf 2:

Toen ik de Golf wegzetten in September liep hij helaas niet meer. Maar had toen geen tijd omernaar te kijken.
Dus een week of 2 met Thijs er naar gaan kijken en al snel bleek dat het aan de contactpunten lag. Dus die vervangen en hij liep weer als een zonnetje.

Daarna de ramen eruit gehaald omdat de chrome pezen er nog niet inzaten, en kreeg ze er met geen mogelijkheid in als de raam er al in zat.
Nadat ik de juistevolgorde had gevonden gingen ze er vrij soepel in met de chrome pezen.
Dus weer 1 puntje afgewerkt van de to do list voor Oostenrijk.

Verder wil ik alle raamrubbers in de deuren nog vernieuwen. Heb het vorig jaar niet gered om ze voor Oostenrijk in huis te hebben of ze te monteren.

Ook zou ik vandaag een Dashboard binnen moeten krijgen die ik via het forum gekocht heb. Deze komt erin omdat mijne wat haarscheurtjes heeft bij de luchtroosters.
Reply With Quote