19-12-2012, 18:19
|
Forum Regular
|
|
|
|
Golf 2 G60
Hallo,
Ik ben Arne ben 19 jaar oud en ben van plan om een golf 2 G60 te bouwen. Ik hoop dat iemand mij wat meer info hier over kan vertellen.
Nu ben ik al heel wat te weten gekomen door zoeken en bouw topics door te lezen. Maar ik zit nog steeds met een paar vragen.
Ik ben dan ook van plan om een corrado g60 te kopen, voor het blok, remmen enz.
Ik had een mooie golf 2 zien staan in de buurt bouwjaar 87. Deze heeft dus een oud type zekering kast. Is hier eenvoudig de kabelboom van de motor op aan te sluiten of is het makkelijker om de gehele kabelboom van de corrado past te maken in de golf? Of is er nog een betere optie?
Een orginele golf g60 heeft een hogere tunnel bak en kabelschakelsysteem. Nu lees is dat de tunnel alleen maar wat stevigheid aan de auto bied, en dat je niet presee het een kabel schakelsysteem hoeft te nemen, kan ik dan het schakel systeem van de golf nemen?
En de achteras kan ik die compleet van de corrado overnemen? Want volgens mij zitten onder de golf achter nog trommels(weet ik niet zeker) Dus daar moeten dan ook schrijven komen. De golf was een 1600 benzine.
Zijn er voor de rest nog dingen waar ik op moet letten, aanpassen en dingen die ik niet over kan bouwen van de corrado die ik wel nodig ben.
Al vast bedankt.
Gr Arne
|