View Single Post
  #3  
Old 11-09-2012, 07:51
FalleNk810i's Avatar
FalleNk810i FalleNk810i is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 360
Send a message via MSN to FalleNk810i
Default

Quote:
Originally Posted by gti-er
als ze niet krom zijn zou ik ze eerst degene afdraaien die het slechtste zijn.
die imi-boutjes kon je dacht ik apart krijgen, maar weet dat niet zeker.
ik zou persoonlijk zelf proberen het hart mooi te spuiten met een knikkerbus.
en de randjes zou ik laten polijsten en dan evt. met blanke lak laten spuiten.

bel anders ff met Wheelcare in Zeeland of Cultwheels in Siddeburen.
Misschien valt het wel mee om ze te LATEN opknappen!


Ik wil zo veel mogelijk zelf doen, hier ben ik inmiddels al mee bezig
Een uurtje na het posten van dit topic had ik iets gevonden waar ik nog helemaal niet over na had gedacht maar perfect werkt.

Er zit namelijk blanke lak over de gepolijste gedeeltes
Verfafbijt gekocht en dit er op gesmeerd en een paar uur laten werken en de randen waren ontdaan van de blanke lak laag
Gisteren ben ik begonnen met het uitschuren van de corrosie, dit gaat ook prima met korrel 1000.
Ik moet alleen nog ergens schuurpapier van 1500 en 2000 zien te vinden...

Ik zal later nog foto's posten van hoe het er nu uit ziet

Alleen over die boutjes ben ik nog niet uit. Ik weet zeker dat dit ''sier'' boutjes zijn en dus neppe. Maar het zijn geen plastic boutjes. Zou ik deze er nog normaal uit kunnen krijgen? Ben bang dat ik ze kapot draai..
__________________
Volkswagen Polo 2F 1.3 coupe 1990 (sold)
Audi A4 B5 1.8 turbo 20v limo 1999 (sold)
Audi S4 B5 2.7 BiTurbo avant 2000 (stolen)
Audi S4 B5 2.7 Biturbo limo Cactus Green 1999
Reply With Quote