13-04-2012, 10:03
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Sep 2010
Posts: 458
|
|
Stevigheid Chassis/carresorie Golf 2
People,
Ik ben nu ondertussen een klein jaartje bezig met een golf mkII 1.3 uit 1986 en loop ik tegen het einde aan van de werkzaamheden aan de carresorie.
Deze is momenteel compleet gestript en ontdaan van alle tectiel / strijkkit / rotte plekken en deuken.
Nu de plannen voor de "toekomst" iets gewijzigd zijn, zijn er enkele vragen komen opdagen. Gezien ik de auto eerst rijdende wil hebben met de originele 1.3mh zijn er geen aanpassingen nodig. Hierna wil ik de overstap maken naar een 1.8 (±180pk).
De vraag:
Is het nodig om de neus op meerdere punten te verlassen en zoja, waar zijn deze lassen nodig en waar moet ik op letten?
Ben van mening namelijk dat de gti'ers wel zwaarder zijn uitgevoerd.
Niet dat ik de auto zometeen strak in de lak heb staan en er dan overal scheuren doorkomen o.i.d..
Via de search hier niet echt veel info over kunnen vinden vandaar effe dit topic.
Benieuwd naar de antwoorden.
Groeten Bontje.
__________________
Who Am I: klik
Ik rij niet hard, maar wel voor je!
|