Ok ik zit dus met een probleem..
komtie..
Sinds gisteren dat ik de Donkere hella's ingebouwd heb ik er schijnbaar water op gehad... het regende nogal... echter zo enthousiast ik was dus verder gebouwd... voor de zekerheid met een fohn even overheen geblazen en dat was het...
Aangezien ik het goed wilde doen en geen beun werk wil heb ik dus meteen nieuwe lampies gehaald... ik heb het volgende.
Dimlicht Achterlicht 2x R5W
Achteruit Licht 2x peertjes R10W
Remlicht 2x R10W
Knipperlicht 2x R10W aan beide kanten
Echter zou je denken HUH?! Golf MK2? horen daar geen R5W peertjes in de knipperlichten.. uhhh dat past dus niet... 1 peertje is al kapot geknapt in de unit die klem zat...
Dus ik dacht slim te zijn en er een kleiner maar hoog vermogen lampie in te draaien. de LINKERKANT is niks meer aan de hand. knippert als een tiet, zowel voor als zij als achterlicht (R10W)
De andere kant knippert dus onwijs snel... Natuurlijk ben ik zelf al bezig geweest... R10W vervangen voor een R5W en dat werkt niet, zelfde probleem... zekering 7 en 8 gechecked voor de knipperlichten.. zijn schoon en vrij van corrosie... Het knipperrelais aan de voorkant los gehaald en vrij van corrosie...
Kan het zijn dat er nog een beetje water in de rechter unit heeft gezeten naar het fohnen en dat mijn knipper relais een dikke kameha-meha gehad heeft?! of hoe moet ik dit zien...
thanks! hoor de ideeen graag... aangezien de andere kant wel goed werkt en de andere kant nogal snel knippert, t werkt nogal op me zenuwen