Thread: GrootsUitpakken
View Single Post
Old 06-04-2012, 16:55
GrootsUitpakken GrootsUitpakken is offline
Forum regular

UPDATE!

Zooo het was even schrikken maar de Golf is door de APK heen.
Hij is naar utrecht gebracht en daar is hij vervolgens gekeurd, de voorpijp naar de kat was lek, en de vorige garage heeft me genaaid door met een schroevendraaier in de eind demper te stoten. kortom demper naar zen gootje...

Dus als gevolg... Geen compressie meer, slecht stationair lopen... met alle gevolgen van dien... Alles is gemaakt en hij is weer op de weg voor een jaar! April 2013 here we come!

@VwGolfMK2VW Ik heb alles nagekeken, nadat de uitlaat en alles gemaakt was met de APK heeft hij hier ook naar gekeken en tot zover gisteren op de autobaan terug lijkt het opgelost te zijn. de lampen dansen niet meer mee... ik houdt het zeker in de gaten! en ook of die spanningregelaar niet naar zijn gootje is!

tevens heb ik besloten na wikken en wegen toch echt voor een oldskool MK2 te gaan..

Wat er gaat gebeuren.. De velgen worden zilver met zwarte randen en zwarte naafkapjes...

Ik ben vandaag al begonnen met ze kaal te schuren! nu liggen ze te drogen, vanavond anders morgen gaat de primer eroverheen, goed laten harden en dan gaat morgen de zwarte lak erover.

Foto's

Tevens heb ik vandaag contact gehad met een Bedrijfje (Doppie VW) Die bieden op marktplaats allemaal oldskool chrome delen aan voor Golfjes MK1 en MK2 en Kevers... zoals spiegels, zonnekappen voor de voorruit noem maar op!

- Dakrekje komt eraan
- White Walls voor om de wielen
- Bij Stickerdump stickers bestellen voor op de zijruiten en achter ruit
- Nieuwe Bumpers met chrome bies komen eraan (voor / achter)
- Achterlichten van Hella origineel Rood / wit / geel alleen dan iets met een smoke erover
- Gele pitten in de bestelling

Tot zover! tot de volgende update!